• Flag ka-ge
  • Flag de

„როგორც დამსაქმებელს ჩვენს ინდუსტრიაში, განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია გქონდეთ მაღალი აღიარების ღირებულება. კერძოდ, ჩვენი სოციალური ვალდებულება გვარჩევს სხვებისგან. ჩვენთვის დამსაქმებლის ბრენდინგი ნიშნავს არა მხოლოდ ლამაზი სურათის გარე სამყაროს დახატვას, არამედ დამაჯერებლობას ავთენტურობითა და გამჭვირვალობით.

EMPLOYER BRANDING – ინდივიდუალური დამსაქმებლის ბრენდის განვითარება

ინდივიდუალური დამსაქმებლის ბრენდინგი მხოლოდ სამი წლის წინ გახდა 020-EPOS-ის თემა. თუმცა, მენეჯმენტის ღიაობისა და მხარდაჭერის წყალობით, ბევრი იდეა უკვე განხორციელდა. მთავარი კითხვა, რომელიც ჩვენ საკუთარ თავს დავუსვით იყო: რით განვსხვავდებით ჩვენი კონკურენტებისგან? კომპანიის საკუთარი ბრენდი მუდმივად ვითარდება – შიგნიდან და გარედან იმპულსებით და ღონისძიებების ეფექტი შესამჩნევია: არის ბევრი დადებითი გამოხმაურება სამუშაო ძალის მხრიდან და რეგიონალური ცნობიერების საკმაოდ მაღალი დონე გახმაურებული პროექტების მეშვეობით. არანაკლებ იმიტომ, რომ ჩვენ ვეყრდნობით სხვადასხვა სადისტრიბუციო არხებს, როგორიცაა ჩვენი ვებგვერდი, Facebook, Instagram და Xing.

დააფიქსირეთ თავი დამსაქმებლად

კომპანიის ჭეშმარიტი და ავთენტური სურათი უნდა იყოს ნაჩვენები, რათა თანამშრომლებმა ან განმცხადებლებმა ასევე იპოვონ კომპანიაში წარმოდგენილი კულტურისა და თანამშრომლობის ასპექტები. კონკრეტულად, ეს გამოიხატება მაღალი დონის ვალდებულებით – როგორც შიდა, ასევე გარედან. არსებობს მუშახელის ჯანმრთელობის ხელშეწყობის ღონისძიებების ფართო სპექტრი (თანამშრომლობა ჯანმრთელობის კომერციულ დაზღვევასთან, ჯანმრთელობის დღეების ორგანიზება, რეგულარული ნებაყოფლობითი შემოწმება, ფიტნეს ტრეკერის გამოწვევა, ახალი კვება ყოველდღე მცირე თანხით და ა.შ.) და პროფესიული თემა. უსაფრთხოებასა და უსაფრთხოებას დიდი მნიშვნელობა აქვს. გარდა ამისა, თანამშრომლებს საშუალება აქვთ გააგრძელონ განათლება ელექტრონული სწავლების კონცეფციის სახით. გამოცდილებამ აჩვენა, რომ ეს იწვევს სამუშაო ძალის უფრო მეტ გაცვლას და გულწრფელ კითხვებსა და გამოხმაურებას. CSR იდეის გაგებით (კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა), ასევე მხარდაჭერილია მრავალი ადგილობრივი ინიციატივა და პროექტი, როგორიცაა ქვიშის ყუთის ჩუქება საბავშვო ბაღისთვის ესენში ან გამოყოფილი ადგილები სამუშაო ძალისთვის და მათი ოჯახებისთვის Rot-Weiss-Essen-ში. საფეხბურთო კლუბი.

ცოცხალი კორპორატიული კულტურა – დაკავშირებულია გარე პრეზენტაციასთან

პრინციპში, კომპანია უზრუნველყოფს, რომ კომუნიკაცია იყოს ღია და გამჭვირვალე. ყველა თანამშრომელს უნდა ჰქონდეს წვდომა ყველა ინფორმაციაზე, შეთავაზებაზე, პროექტზე და ა.შ. ასევე ჩართული უნდა იყოს ახალი ღონისძიებების შემუშავებასა და დიზაინში (მაგ. დისკუსიების გზით). გარდა ამისა, ბრტყელი იერარქია უზრუნველყოფს, რომ ჩვენ ახლოს ვართ თანამშრომლების საჭიროებებთან და საზრუნავებთან და მენეჯმენტის დონეს ყოველთვის აქვს ღია ყური განვითარების პოტენციალისა და სუსტი წერტილებისთვის. შეცდომების პოზიტიური კულტურა მნიშვნელოვანია და, შესაბამისად, შექმნილია შეცდომების კონსტრუქციული მართვისთვის. ეს შესაძლებელს ხდის თანამშრომლებთან ინფორმაციის საუკეთესოდ გაცვლას და ნიჭის გამოვლენას და მიზნობრივად გამოყენებას. პირიქით, თანამშრომლები განიხილება, როგორც ბრენდის ელჩები, მაგალითად, წარმოადგენენ კომპანიას სავაჭრო ბაზრობებზე. კონკრეტულად, ეს ასევე ნიშნავს, რომ, მაგალითად, ამჟამინდელი მსმენელი აცნობებს თავის ტრენინგის გამოცდილებას და აწვდის ინფორმაციას მის გამოცდილებაზე. ერთის მხრივ, ეს აღძრავს მსმენელებს და ზრდის მათ იდენტიფიკაციას კომპანიასთან. მეორე მხრივ, კომპანია სარგებლობს დამატებითი გარე წარმომადგენლობით. საზოგადოების წარმომადგენლობის სხვა ზომები მოიცავს ISO სერთიფიკატს, ჯილდოებს (მათ შორის ტოპ ეროვნული დამსაქმებელი 2020 – Focus) და გამჭვირვალე Kununu ყოფნა.”

სანდრა დანჩი, ადამიანური რესურსების მენეჯერი 020-EPOS GmbH

Თხოვნა?

ჩვენი მეგობრული პერსონალი სიამოვნებით გიპასუხებთ . უბრალოდ დარეკეთ ან გამოიყენეთ საკონტაქტო ფორმა.

+995 800 00 80 27 საკონტაქტო ფორმისთვის